Република България ■ Община Разград

АНКЕТНА КАРТА ЗА КАЧЕСТВОТО НА АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ

АНКЕТНА КАРТА ЗА КАЧЕСТВОТО НА АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ

Анализ и обобщение на анкетни карти за измерване качеството на административното обслужване в Община Разград 

ЗА ПЕРИОДА 01.07.2016 г. – 31.12.2016 г.

ЗА ПЕРИОДА 01.01.2016 г. – 30.06.2016 г.

 

 

Видеогалерия

Анкета

1. Знаете ли, че Вашата община е избрана по Българо-швейцарската програма за сътрудничество (БШПС) като пилотна община за изграждане на общински център за разделно събиране и съхраняване на опасни битови отпадъци?



Резултати

Анкета

2. Знаете ли кои са видовете опасни битови отпадъци?



Резултати

Почивна база хижа „Пчелина“

Банер
Начало Административни услуги Анкетна карта за качеството на административното обслужване


АНКЕТНА КАРТА ЗА КАЧЕСТВОТО НА АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ

Внимание, ще се отвори в нов прозорец. ПДФПечатЕ-мейл

Уважаеми клиенти,

Вашето мнение е важно за нас. Ще сме Ви благодарни, ако го споделите чрез попълване на тази анонимна анкетна карта. Отговорите Ви ще ни помогнат да подобрим нашата работа и обслужването на клиентите.

Благодарим Ви предварително за участието в анкетата!



1. Лесно ли се намира информация за услугите извършвани от Община Разград ?
да   не   не мога да преценя
2. По какъв начин получихте информация за предоставяните услуги ?
чрез обслужващите служителите/лично/
чрез информационните табла
чрез интернет сайта
по друг начин
3. В каква степен получавате нужната Ви информация ?
напълно
отчасти
не мога да преценя
4. Какво е отношението на служителите, които Ви обслужват ?
вежливо
формално и нелюбезно
грубо  
5. Получихте ли необходимата Ви услуга?
да   не   в момента все още се изпълнява
6. Посочените срокове за изпълнение на услугата спазват ли се?
да   не   не мога да преценя
7. Служителите, които Ви обслужват достатъчно компетентни ли са?
да   не   не мога да преценя
8. Доволни ли сте от бързината, с която Ви обслужват?
да   не   не мога да преценя
9. Налага ли се да посещавате служители от специализираните отдели, за да Ви бъде извършена услугата?
да, винаги
често   рядко   никога
10. Къде според Вас е най-добре да се извършва обслужването ?
в специализиран офис
по работните места на служителите
чрез интернет
по друг начин
(уточнете как)
11. Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение ?
достъп до информация
качество на предоставяната информация
отношение на служителите към клиента
качество на обслужването
друго
(моля посочете)
12. Какви са Вашите препоръки за подобряване на административното обслужване в Община Разград ?
 

Цялата отговорност за съдържанието на сайта се носи от Община Разград и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този сайт отразява официалното становище на Европейския съюз и на Управляващия орган на ОПАК. 

Официален web сайт на Община Разград, 7200 Разград, бул."Бели Лом" №37А, тел.: (084) 660 091, факс: (084) 660 090, ел.поща: obshtina@razgrad.bg